איתי גדסי: למה ח"כ דרעי מתעלם מפניות השר פרוש?

    מהדורת הבוקר No Comments on איתי גדסי: למה ח"כ דרעי מתעלם מפניות השר פרוש?

    הכתב והפרשן הפוליטי איתי גדסי ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על מערכת הבחירות המקומיות: "דרעי ישב בשבוע האחרון גם עם גפני וגם עם גולדקנופף וניסה לרבע את המעגל. היחיד שדרעי לא יוצר קשר ומסרב לענות לפניותיו זה פרוש וכנראה שיש לזה סיבה. אולי בגלל שהוא לא יוותר על אלעד בשום אופן"

    צילום: באדיבות המצולם
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on התרגיל הפוליטי המבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכתב והפרשן הפוליטי איתי גדסי ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם על מערכת הבחירות המקומיות: "דרעי ישב בשבוע האחרון גם עם גפני וגם עם גולדקנופף וניסה לרבע את המעגל. היחיד שדרעי לא יוצר קשר ומסרב לענות לפניותיו זה פרוש וכנראה שיש לזה סיבה. אולי בגלל שהוא לא יוותר על אלעד בשום אופן", לדבריו "הכל פתוח לדיל שיוציא את דרעי בסיום מערכת הבחירות עם לפחות שתי ראשי ערים. אגודת ישראל מציעה לש"ס חבילה חלומית כולל ריצ' רץ' בבני ברק".

    "באשדוד ברק סרי לא נתמך על ידי הסיעות החרדיות באופן רשמי, לכן המשימה שלו היא להוכיח את כוחו בציבור הכללי – לכן הכנס אתמול היה הצלחה. אם החרדים יתמכו זה יהיה כבלוק".

    ובמערכת הפוליטית הארצית: "לא היו בשורות בפגישות עם החרדים לגבי חוק הגיוס. נציגי המפלגות החרדיות רוצים לקיים את ההבטחות לציבור בוחריהם".

    האזינו



    0 תגובות